Összes komment
ÁM
ámulok
2012 Okt 01 - 13:18
hogy senki sem szólt az alpolginak, hogy ez nem Gambino-család vállalkozása , persze ott stilusa és viselt dolgai miatt nem maradhatott volna ügyvivő csak betonkocka-lakó.
Mire mondta
BA
berg auf...
2012 Okt 01 - 12:47
t. egyenes és görbe !
punkt. 6., Laura hölgy március 20.n , -- szabadcsapatokat szervezett a falugyűlésre--- határozottan a másik oldalon állt és most is becsúszott középre az ellenzékből. -- vissza lehet nézni -- Melitta hölgy nem váltogatta a szinét és ha jól tudom rövidebb ideig sem volt Ernő úrfi jobb keze .--vagy bal ??--Remélhetőleg politikai jelleméből nem jut diákjainak a dráma-tanszéken. Minden egyéb ponttal vitatkozni nem szándékom , és valóban Zebegény többet érdemel. A PM-nek már a sok szineváltó miatt sem volt könnyű helyzete és talán jobb lett volna ha nem a vazalusaira hanem az "a jót akaró ellenzékre" hallgatott volna. A kávé lefőtt , gemach berg auf...
Mire mondta
BA
berg auf..
2012 Szept 30 - 23:49
A függetlenek azért milyen szépen frakcióztak pro és kontra ! A függetlenek A-Zig eleget tettek a frakció fönökök utasításainak.
A háttér alkuk kamera elévezetése nem ment zökkenőmentesen, de
a közösnevezőt csak meg találták, úgy löttek, hogy nem töltöttek!
Alapvetően már mindenki a jövőjére gondol és annak érdekében táncol összevissza. Itt semmisem szabályszerű!
Mire mondta
CS
csakúgy..
2012 Szept 30 - 23:21
Ipolyinak miért kell ottlenni bárhol is, miután mindenhol az történik amit Ő akar ! Sokat olvashatta a " Mester és Margaritát "
ahol a "cicus mint állat " is szerepet játszik ! Tény, hogy az a sok szakmaitlansággal a képviselőknek is meggyűlt a bajuk és az olyan helyzetet teremtett aminek véget kellett vetni. AZ alpolgármester úr meglepetést tükröző hangulatát a "felszedem az állam" pokerezés közben lehet jópofi, de egy szavazás keretében , öncenzurázás nélkül még a kamerának is teatrálisan odalökni csipetnyit dzsentroid magatartás volt és semmilyen politikai képzettséget nem tükrözött.
Szakmailag XXI. századi testületre van szükség, fejeződjön be itt is a már 20 éve tartó eredeti tőkefelhalmozás ! Az élettérrel kel foglalkozni. Mielőbb!
Mire mondta
VÁ
Választópolgár
2012 Szept 30 - 23:08
Szép kilátások.
Remélem hamarosan fény derül az igazságra!
Mire mondta
EÉ
egyenes és görbe
2012 Szept 30 - 23:06
Kedves Zebegényiek! Végignéztem az önfeloszlatásról szóló ülést. Kívülálló vagyok, de néha jobbat is tesz egy ügy megítélésének, ha nem vezérlik az indulatok és az érzelmek. Megállapításaim a következők:
1. A Legnagyobb kavaró ebben az egész játékban az alpolgármester.
2. A pm. asszony bármennyire védi a renoméját, nem alkalmas a posztjára.
3. A jegyzőasszony végig a legfőbb sértett szerepét játszotta, és sajnos, utánanéztem eddigi tevékenységének, mindenütt hasonló szituba keveredett.
4. A jelenlévő ügyvéd és a kormányhivatalok nem segítették a képviselőket, hanem elbizonytalanították. Honnan kéne tudniuk azt, amin még a jogászok is vitatkoznak?
5. Sajnos, a képviselők közül egyesek nem álltak a helyzet magaslatán.
6. Aki gondolkodott és határozott volt, az Bernáthné Laura és talán Csókáné Melitta.
Jól tették, hogy nem hagyták magukat eltéríteni, ez a testület megérett az önfeloszlatásra.
De: minden mélypont után felemelkedés jöhet, és ebben óriási felelőssége van a zebegényi értelmiségnek, a józan paraszti ésszel megáldott lokálpatriótáknak. Ez a település, ahol ennyi szellemi kincs és civil kezdeményezés van, többet érdemel.
Mire mondta
EK
egy kívülálló
2012 Szept 30 - 18:15
Kedves Zebegényiek!
Kívülállóként engedjenek meg nekem két észrevételt, a legnagyobb tisztelettel:
1. Megnéztem az ominózus riportot és a következő jött le nekem, mint kívülállónak: Egy Ipolyi István nevű ember beszél az általa szervezett Sárkányfesztiválról, mely idén 2. alkalommal várja a vendégeket. Egyben ajánlja figyelmünkbe az immár 5 éves Tökfesztivált, mely ugyanabban az időpontban van, de más jellegú kikapcsoldást ígér. A két esemény jól kiegészíti egymást. A riport alatt kedvcsináló vágóképeket láthattunk. Be kell vallanom, hogy én még egyik rendezvényükön sem voltam, de a riport alapján MINDKETTŐRE egyformán kedvet kaptam. Ha nem olvastam volna a hozzászólásaikat, eszembe sem jutott volna, hogy e mögött micsoda indulatok feszülnek. Kár érte, mert nagyon színvonalasnak látszik mindkét program, jövőre biztosan megnézem őket!
2. A képviselő-testület feloszlásával kapcsolatban pedig azt kívánom Önöknek, hogy jó döntést hozzanak az időközi válsztásokon, és kerüljön minden helyre a Dunakanyar egyik legszebb településén! Azonban érdemes lenne figyelni a nemek összhangjára is. Én nőként írom, hogy szerintem két-három férfi kellene még a döntéshozó asztal köré!
Minden jót Önöknek!
Mire mondta
KK
Kedves Kutya!
2012 Szept 30 - 17:47
Látja, Ön először "farok'-nak degradált le valakit, majd a farokból bolhát, a bolhából pedig elefántot csinált, miközben önmagát porcelán kutyának állítja be. Belegondolt abba, hogy egy másik embert méltóságában sértett meg? Mire jó ez? Egyetlen szó miatt, amit még csak nem is a szervező mondott? Lehet, hogy egy véletlen elszólás. Tudja, miért veszélyes ez? Mert így lesz ügy és ellenségeskedés a semmiből! Így szövődnek az összeesküvés elméletek, így lesz háború és pusztulás a semmiért.
Micsoda butaság, hogy a farok csóválja a kutyát. Azért ez a mondás, mert ez egy képtelenség, tehát aki ilyet állít, önmaga is tudja, hogy ez nem így van.
Kérem, úgy fogalmazza meg kételyeit, hogy közben a másik embert se sértse meg. Bánjon óvatosabban a vérszívó, rátelepszik és gazsulál szavakkal, ezek igen bántóak és méltatlanok. Nem illenek egy közösségi rendezvényt a köz javára szervező szájába egy másik a közért tevékenykedő emberrel szemben.
Mire mondta
K/
Kedves /kutya/ farok!
2012 Szept 30 - 13:01
Ön azt el sem tudja képzelni, hogy esetleg én vagyok a kutya? Tavaj még önök gazsuláltak, hogy "mit szólunk mi ahhoz, ha abban az időben rendeznének egy sárkányfesztivált, amikor a tökfesztiválnak köszönhetően, amúgy is sok érdeklődő látogat el Zebegénybe" Akkor mindenki örömmel vette az önök megjelenését. De! Ezek szerint, az ön értelmezésében, a kutya és a rá felkapaszkodó bolha, szimbiózisban élnek? Ezzel nem is lenne gond, de mikor a bolha hozza magával a többi cimbijét és azok szívják a kutya vérét, a bolhák egyre izmosabbnak érzik magukat. Mígnem, maj egyszer csak a bolhából elefánt lesz és eltapossa a porcelán kutyát. De mire idáig eljut a kisbolha, addig annyi ellenséget szerez, hogy Cematox általi halált hal. S akkor már sem kutyánk, sem bolhánk nem lesz. Pedig mindkettőnek meg lenne a helye ezen a kis zebegényi földön. Az egymásnak ugrást pedig önök generálják például az olyan mondatokkal, amit az előző beírásában megejtett. Jól szemlélteti az önök hozzáállását a következő mondatuk: "Arról leginkább a kutya tehet, ha a farka veszi át az irányítást. Akár tetszik önöknek, akár nem, többen így gondolkodunk erről a fene nagy
Mire mondta
AK
A kutya sem érzi jól magát
2012 Szept 30 - 11:29
a farka nélkül. Nem rátelepszik egyik fesztivál a másikra, hanem szimbiózisban vannak egymással. Épp úgy, mint a kutya a farkával. Arról leginkább a kutya tehet, ha a farka veszi át az irányítást. Nem tudom, miből gondolja, hogy kevesebb a munka a háromnapos sárkányfesztivállal, és hogy olyan nagy anyagi haszonnal jár. Hol él Ön? Manapság örülnek a szervezők, ha nullszaldósra kihozzák a rendezvényüket.
Jó lenne, ha rosszindulatú megjegyzéseit inkább magába fojtaná, és nem mérgezné vele a közhangulatot. Hozzászólása csak arra jó, hogy a Zebegényért tenni akarókat egymás ellen fordítsa és besározza az együttlét, a közös munka és ünneplés örömét.
Amúgy bejátszás szerintem alapvetően a sárkányfesztiválról szólt, hiszen a tökfesztivál szervezői nem szólalnak meg benne.
Mire mondta
AF
A farok csóválja a kutyát
2012 Szept 29 - 14:11
Nézem a Danubia televíziót és mit hallok? Az eredetileg a zebegényi programokat /az összeset/népszerűsíteni hivatott bejátszás végén, miután szinte minden csak a második sárkányfesztiválról szólt , csak úgy mellékesen megjegyzik : "a sárkányfesztivált, mint fő rendezvényt, kiegészíti az ötödik tökfesztivál is. KIGÉSZÍTI!? -csak így lazán. Hogy mi ezzel a problémám? Az, hogy a két rendezvény, ahelyett, hogy erősítené egymást, inkább az agreszívabb térnyerésével próbál rátelepedni az amúgy nagyobb hagyományokkal rendelkező másikra. Ez így inkorrekt. Az egyik elvégzi a rengeteg munkát, nem kevés anyagi ráfordítással, míg a másik learatja a babérokat, nem kevés anyagi haszonnal.
Mire mondta
TA
tanulság
2012 Szept 29 - 13:30
http://nol.hu/belfold/20110611-polgarmester_es_penz_nelkul
Mire mondta
II
Ipolyi István Zoltán
2012 Szept 29 - 08:37
Kedves olvasók..
Egy következő testületnek vagy akár a még a jelenleginek erkölcsi feladata kivizsgálni az önkormányzat ügyleteit.Ha ezt nem teszik meg a közeljövőben akkor a falu lakosságának a közéletisége tovább mérgeződik. Ez azt jelenti, hogy ha nem lesz tisztázva számos olyan kérdés amely a falu gazdasági, társadalmi életvitelét-jövőjét döntően befolyásolhatja negatív irányban, ez óriási feszültségeket okozhat Zebegény életében. Ezeket a helyzeteket meg kell szüntetni mielőtt tovább erodálódnak.Nem szabad hagyni, hogy az aktuális hatalom az eszközének használhassa a helyi médiákat. Meg kell erősíteni a társadalmi-civil kontrollt a mindenkori önkormányzat felett. Ezt csak precíz és korrekt tájékoztatással lehet elérni.Évente minimum két falugyűlést össze kellene hívni. Az embereknek nem 4 évente van szüksége a választásra, hanem a ciklus közben szeretnék ha megbeszélhetnék a falu közügyeit.Ez lenne a természetes.A falu következő 15-20 éves stratégiáját meg kell határozni. Ezeket azért írom le, mert az elmúlt időszakban a képviselő testület mindennel foglalkozott csak igazi érdemi munkával nem. Teljeskörű gazdasági-pénzügyi-számviteli független ellenőrzést kell végrehajtatni mert különben később döbbenünk rá, hogy mégsem annyira rózsás a falu helyzete. Illetve az olyan kifizetéseket mint pl. kettős pályáztató alpolgármesterhez hasonló helyzeteket azonnal meg kell szüntetni, mert ne vegyék le duplán a falu költségvetését.Vagy ellenjegyzés nélküli kilométer költséget, alpolgármesteri fizetést aki társadalmi munkában vállalta stb. ezeket nem szabadna engedni.
Mire mondta
SM
Szólalj meg !
2012 Szept 28 - 21:58
Szégyenletes dolog, hogy semmibeveszik a zebegényi választókat a helyi előljárók.Jogunk van a tisztességes tájékoztatáshoz.
Várom Fernci E. alpolgármester nyilatkozatát, aki egyszemélyben kezeli a honlapot, kedve szerint moderálja azt, 950.000 Ft-ot betervez a honlap akadálymentesítésére, ami azt jelenti - gyengénlátók is tudják olvasni.
Milyen érdekes ! Ez máshol maximum 200.000 Ft összegbe kerül.Érdekes számok ugye?
A zebegényi honlap kezelését, egy független , objektív értékítéletű személynek, vagy a mindenkori könyvtárosnak kellene kezelni !
Reméljük F. Ernő többet nem fog szerepelni Zebegény közéletében.Alaposan kikell vizsgálni a pályázat írásaival kapcsolatos dolgait is és végre megszólalhatna, hiszen bebizonyította márciusban hogyan kell szervezetten bedarálni embereket.
Mire mondta
KZ
Kedves zebegényi előljárók!
2012 Szept 28 - 18:09
A zebegényi honlapon miért nincs aktualizálva? A tegnap történt dolgok talán jobban érdeklik a lakosságot, mint mondjuk a BRIDZS tanfolyam. Bár szerény véleményem szerint az önkoriban is vannak néhányan, akik a háttérben keverik a zsugát.
http://zebegeny.hu/hir/120920-bridzs-tanfolyam-indul
Mire mondta
II
Ipolyi István Zoltán
2012 Szept 27 - 23:13
Kedves Zsuzsa!
Nem fáj a provokatív megjegyzése.Mert nálam ez nem találhatott.
Nem állt módomban elmenni a " nagy " eseményre. De, hogy én ott kívánok lenni vagy sem, az hadd legyen az én döntésem.Nem vagyok katona, hogy parancsolgasson nekem bárki is az időmmel rendelkezve.Mivel nem tudtam megjelenni a falugyűlésen ezért van a Danubia televízió, ott hiteles tájékoztatás keretében megnézem majd a szánalmas végjátékot.Nagyon sajnálom, hogy Ön gyávának tart, de addig senki nem mert megszólalni miközben éveken keresztül " csak én" voltam aki a nevét vállalva vívta a szélmalom harcát a helyi hatalommal szemben.
Jó éjszakát kívánok Önnek és nyugodjon meg. Kritkusságát azokra tolja akik megérdemlik. A hatalom képviselői és a talpnyalói. Ennyi.
Üdvözlettel:Ipolyi István Zoltán ( a bátortalan)
Mire mondta
ZS
zsuzsa
2012 Szept 27 - 21:53
Kedves István !
A sok szövegelés helyett maga is tehetett volna valamit, például elmegy a hivatalos végjáték helyszínére és ott nézzen a polgármesternő és ernőke szemébe és mondja ki "fésztufész".Én Önt gyávának tartom, mert ha hű a gondolataihoz, akkor egyenes gerinccel végignézhette volna az Ön által várt végítéletet és személyével demonstrált volna a fontos és amúgy szomorú eseményen.
Az elszámoltatásban is részt kellene vennie, nem csak dumálni.
De végülis boldog vagyok, hogy Ernyőke, Sinkóné és a becsületességéről ismert jegyzőnő távozni fog.
Hajrá Zebegény!
Mire mondta
II
Ipolyi István Zoltán
2012 Szept 27 - 20:50
A zebegényi polgármester asszony Sinkó Vilmosné profin időzítette, hogy a hónap vége helyett a mai napon jelentették meg sietve a Zebegény önkormányzati havilapot ahol csak az ő szempontjait jelenítették meg.. Mindent elmond és sajnálkozik, hogy mindenki milyen gyenge volt (nem értem amikor ő volt a falu első számú embere 6 évig, most hirtelen ez probléma lett?), de nem látom a másik oldal véleményét. Ez a totális befolyásolása a helyi médiának. Ez az eljárás évek óta folytatódik ez ellen számos alkalommal felemeltem a szavam. A jutalmam az lett, hogy a zebegényi honlapot cenzúrázó alpolgármester az álnéven beirogatók rágalmazásait hónapokig fenthagyt,a és végül egy olyan cikkemért feljelentett, amelynek a címe:Aggódom a zebegényi médiafelületekért.... Itt utaltam a cenzúrára, más vélemények eltörlésére stb. Éveken keresztül ezt az eljárást folytatta Sinkó Vilmosné is.Aki ismer Zebegényben tudja, hogy igazat beszélek mert én voltam az aki mint civil folyamatosan ellenzéki de dokumentumokkal igazolt tényekkel próbáltam jobb útra téríteni a mindenkori aktuális hatalmat.Több-kevesebb sikerrel. Szégyen a községünkre nézve, hogy a faluvezetéseink dilettantizmusa a fekete kontinens forróbb ővi országainak színvonalát sem üti meg. Továbbra sem hiszek abban, hogy ez a testület ha le is mond, nem menti át a politikai befolyását a következő testületben. Ha viszont nincs önkontrolljuk akkor újra jelöltetik magukat ennek a díszes brigádnak tagjai. Azon vagyok kiakadva akik eddig engem azért szapultak, hogy ne fejtsek ki véleményt a polgármester és az alpolgármester vagy bárkinek a hatalmáról, hirtelen ők váltak a demokrácia pajzsaivá.Ezektől a köpönyegforgató jellemtelen emberektől képletesen szólva: hányingerem van. Azért is folyamatosan meghurcoltak amikor kijelentettem nem csak személyi probléma van a faluvezetésben, hanem olyan cselekmények mint pl. az alpolgármester kettőspályázatatásának most már nekem köszönhetően ismert ügye....stb. és egyéb annyi eljárási renddel, számviteli fegyelemmel kapcsolatos kérdést vet fel az önkormányzat munkája, hogy azt már az egyszerű halandó nem bírja követni. (EZT A MONDATOT JAVÍTOTTAM AZ ELŐZŐ BEÍRÁSOMHOZ KÉPEST MERT FÉLREÉRTHETŐ VOLT.ELNÉZÉST.)Nincs jövője a falunak, nincsenek a falut jobb pályára térítő gazdasági elképzelések stb. Ezekről már többször cikkeztem. Kiváncsi leszek mi lesz Zebegénnyel. Egy biztos ha a falu nem kap észbe akkor nagyon nagy bajba kerülhet.És természetesen az elmúlt évek ügyleteit A-Z-ig azonnal egy külsős szakértővel ki kell vizsgáltatni.
Mire mondta
II
Ipolyi István Zoltán
2012 Szept 27 - 19:02
A zebegényi polgármester asszony Sinkó Vilmosné profin időzítette, hogy a hónap vége helyett a mai napon jelentették meg sietve a Zebegény önkormányzati havilapot ahol csak az ő szempontjait jelenítették meg.. Mindent elmond és sajnálkozik, hogy mindenki milyen gyenge volt (nem értem amikor ő volt a falu első számú embere 6 évig, most hirtelen ez probléma lett?), de nem látom a másik oldal véleményét. Ez a totális befolyásolása a helyi médiának. Ez az eljárás évek óta folytatódik ez ellen számos alkalommal felemeltem a szavam. A jutalmam az lett, hogy a zebegényi honlapot cenzúrázó alpolgármester az álnéven beirogatók rágalmazásait hónapokig fenthagyt,a és végül egy olyan cikkemért feljelentett, amelynek a címe:Aggódom a zebegényi médiafelületekért.... Itt utaltam a cenzúrára, más vélemények eltörlésére stb. Éveken keresztül ezt az eljárást folytatta Sinkó Vilmosné is.Aki ismer Zebegényben tudja, hogy igazat beszélek mert én voltam az aki mint civil folyamatosan ellenzéki de dokumentumokkal igazolt tényekkel próbáltam jobb útra téríteni a mindenkori aktuális hatalmat.Több-kevesebb sikerrel. Szégyen a községünkre nézve, hogy a faluvezetéseink dilettantizmusa a fekete kontinens forróbb ővi országainak színvonalát sem üti meg. Továbbra sem hiszek abban, hogy ez a testület ha le is mond, nem menti át a politikai befolyását a következő testületben. Ha viszont nincs önkontrolljuk akkor újra jelöltetik magukat ennek a díszes brigádnak tagjai. Azon vagyok kiakadva akik eddig engem azért szapultak, hogy ne fejtsek ki véleményt a polgármester és az alpolgármester vagy bárkinek a hatalmáról, hirtelen ők váltak a demokrácia pajzsaivá.Ezektől a köpönyegforgató jellemtelen emberektől képletesen szólva: hányingerem van. Azért is folyamatosan meghurcoltak amikor kijelentettem nem csak személyi probléma van a faluvezetésben, hanem olyan cselekmények mint pl az alpolgármester kettőspályázatatásának most már nekem köszönhetően ismert ügye....stb. annyi eljárási renddel, számviteli fegyelemmel kapcsolatos kérdést vet fel, hogy azt már az egyszerű halandó nem bírja követni. Nincs jövője a falunak, nincsenek a falut jobb pályára térítő gazdasági elképzelések stb. Ezekről már többször cikkeztem. Kiváncsi leszek mi lesz Zebegénnyel. Egy biztos ha a falu nem kap észbe akkor nagyon nagy bajba kerülhet.És természetesen az elmúlt évek ügyleteit A-Z-ig azonnal egy külsős szakértővel ki kell vizsgáltatni.
Mire mondta
CS
csilla
2012 Szept 27 - 15:00
Kedves Zebegényiek!
Most lett vége a bizottsági- és képviselő-testületi üléseknek. A képviselők jelezték, hogy az ülésen elmondták véleményüket a Polgármester Asszony tájékoztatásával kapcsolatban, megtörtént a "helyreigazítás". Mivel a felvételt a televízió közvetíti, és hamarosan egy falugyűlésen is tájékoztatják a lakosságot, külön nem kívánnak nyilatkozni.
(Ennek ellenére természetesen továbbra is nyitottan várjuk megkeresésüket, ha mégis úgy döntenének, hogy röviden is szeretnének szólni a lakossághoz a televízión keresztül.)
Tisztelettel:
a Danubia Televízió Szerkesztősége
Mire mondta
ZS
zsusza
2012 Szept 27 - 14:31
Kedves Csilla !
Válaszod nagyon korrekt és egyenes, köszönöm sokunk nevében az objektív tájékoztatást.
Sajnos a helyi kommunikáció semmilyen szinten nem működik, tele van csúsztatásokkal, félre magyarázásokkal, személyeskedéssel, időnként magasfokú színészi alakításokkal, idézetekkel színezve.
Objektív, tárgyilagos tájékoztatást várnánk, ehhez akár egy szóvivő is jobb lenne, mint a jelenlegi polgármester.
Mire mondta
CS
csilla
2012 Szept 27 - 12:51
Tisztelt "Szeretnénk olvasni... (Vendég) és Zsuzsa (Vendég)!
Köszönjük az észrevételt, a jelenlegi állás szerint még valóban nem teljes a tájékoztatás, szeretnénk a "másik oldal szerinti történetet" is közzétenni. Bízunk benne, hogy erre lesz lehetőségünk, de ez nem csak rajtunk múlik.
Arról, hogy "ki fizeti a Televíziót":
Szerkesztőségünk szemlélete, hitvallása szerint nem az Önkormányzat, hanem Zebegény, a falu lakói támogatják adójukkal a televízió működését. Ezt szem előtt tartva végezzük munkánkat. Mellékesen Zebegény nem fizeti a Danubia Televízió működését, csupán támogatja azt. A Zebegény által fizetett összeg a költségeknek csak a töredékére, a teljes évből mindössze kb. 20 napi kiadásra elegendő. Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást biztosítani tudjuk a térségben, évente 4-5 pályázatot nyújtunk be, a térség vállalkozói hirdetéseikkel támogatják munkánkat, és Zebegény mellett további hat település is hozzájárul a költségekhez.
Visszatérve az eredeti felvetésre:
Polgármester Asszony jelezte, hogy azonnali rendkívüli tájékoztatást szeretne adni a településen történtekről. Ilyen helyzetben a falu első emberének jogában áll, sőt kötelessége felszólalni és tájékoztatni a lakosságot. A Danubia Televízió is a kötelességét teljesíti, amikor erre a lehetőséget biztosítja.
Szerkesztőségünk folyamatosan kapcsolatban áll a képviselőkkel (ellenzékkel) is, bármikor tájékoztathatnak ők is, reagálhatnak a Polgármester Asszony által elmondottakra, leírtakra, ezt ők is tudják, de eddig nem jelezték, hogy nyilatkozni szeretnének. Lehet, hogy még nem volt idejük rá, vagy éppen most tervezik, mivel ezekben a pillanatokban is Zebegényben forgatunk. Jelenleg a Pénzügyi Bizottság ülését, majd a rendes képviselő-testületi ülést vesszük fel, és este a rendkívüli képviselő-testületi ülésen is ott lesz a televízió. Ezeket a felvételeket (amennyiben nyilvános tárgyalások lesznek) soron kívül fogjuk műsorra tűzni és az internetre fölszerkeszteni. Kedves Hozzászólók, bizonyára látták az előző összeállítást, ahol már valamennyi fél nyilatkozott. A dolgozókat is megkérdeztük, de ők nem szerették volna véleményüket a nyilvánossággal megosztani. A híradás pillanatában még nem volt egyértelmű, hogy nem hozunk-e bajt rájuk ennek az információnak a közzétételével, ezért nem tettünk erről említést.
A Danubia Televízió soron következő adásában valamennyi ("a másik olal szerinti történet") nyilatkozat és tájékoztatás is szerepelni fog, ami a faluban kialakult helyzettel kapcsolatos.
Köszönjük hozzászólásaikat, észrevételeiket.
Üdvözlettel:
Balázs Csilla főszerkesztő
Mire mondta
CS
csilla
2012 Szept 27 - 12:43
Tisztelt Kiváncsi Néző!
Ennél a hírnél összesen három hozzászólás érkezett az Önével együtt, és mindhárom olvasható is az oldal alján. Ugyanebben a témában további hozzászólások találhatók egy másik cikknél, melyet ezen a linken talál meg:
http://danubia-televizio.hu/index.php?page=hirek&mod=olvas&id=1600
Címe: Sinkó Vilmosné polgármester rendkívüli tájékoztatása a Zebegényben kialakult helyzetről
Üdvözlettel:
Balázs Csilla
főszerkesztő
Mire mondta
ÉS
én sem értem..
2012 Szept 26 - 23:45
" Ártatlan vércsöpp egy vád, egy panasz
Az ellen, a ki kardot élesit… " V. Henrik
Mire mondta
ZS
zsuzsa
2012 Szept 26 - 17:55
Teljesen igazad van ! A másik oldalt miért nem szólaltatták meg ??Azaz : a képviselőket, sőt a dolgozókat sem ártana szóra bírni.A jelenlegi jegyzőnő ellen jelenleg is eljárás folyik,mert májusban a volt településen is azonnal távoznia kellett a polgármesterrel együtt, vagyis törvényesen függesztették fel őket.
Valamint, ha valóban kiderült hogy rokona az alpolgármesternek,akkor bejelentési kötelezettsége lett volna, mivel a törvény így szól, sőt az erről való titkolózásnak valami oka lehet.Az internet tele van Dr. Ornódi Lívia jegyző, volt munkahelyein történt szabálytalan ill. aggályos munklájáról.Ott is azonnal kirúgásokkal kezdte : nézzetek utána, minden az interneten van.
Mire mondta
EK
egy kiváncsi néző
2012 Szept 26 - 17:34
T. Szerkesztőség! Meglehetne tudni, hogy miért nem nyitható meg a többi hozzászólás ebben a témában?
Intézkedésüket megköszönnénk.
Mire mondta
SO
Szeretnénk olvasni...
2012 Szept 26 - 17:32
.... a másik oldal szerinti történetet is kronológikus sorrendben!
Mert így nem mondható kiegyensúlyozottnak a tájékoztatás és felmerülhet az egyoldalúság gyanuja ! Micsoda dolog, hogy csak az egyik fél szólal meg és ráadásul az, akinek poziciója adta joga, lehetősége, hogy felhasználja (esetleg visszaéljen?) az Önkormányzat által fizetett médiával.
Mire mondta
H.
H.-né
2012 Szept 26 - 14:59
"Én Zebegény jövője iránt nem esem kétségbe, de azt mondom, a zebegényi maga magát meggyilkolhatja, alig van köztünk ember, ki a másik megaláztatásának ne örülne.”
Sinkó Vilmosné polgármester zárja ezekkel a szavakkal a kiadott közleményét. "Zebegényben alig van köztünk ember, ki a másik megaláztatásának ne örülne" ???? Polgármester Asszony! Önnek valóban ennyire rossz a véleménye a zebegényiek többségéről ? Mert ezt írja.
Mire mondta
ZS
zsuzsa
2012 Szept 26 - 14:51
Sinkóné polgármester asszony úgy állítja be a mondanivalóját, hogy mindenki hibás és rosszindulatú, csak ő nem ? szerintem ő a felelős azért is mert a közhangulat ilyenné vált.A belső viszgálat eredményét máig sem közölte a képviselőkkel ! A 6 év alatt miért nem készíttetett egyszer is egy ilyen felmérést?! A 6 év alatt megffagyott a levegő körülötte és 12 ember távozott csak a képviselő testületből - 12 EMBER !!aZT HISZEM EZ MEGMAGYARÁZ SOK MINDENT !
2012 márciusásban - 4 képviselő úgy döntött felállnak,mert komoly problémákat láttak felfedezni.Ezt előkészített, mondvacsinált ürüggyel megakadályozták Ferenci Ernő alpolgármester jóvoltából, akinek azonnal felkellene állnia a székéből, mertmagatartása sok sok összeférhetetlen és etikátlan megmozdulásra utal.Kikell vizsgálni a kettős pályzattás ügyét, és még több olyan ügyet, ami bebizonyíthatja a funkcióra való alkalmatlanságát.
Mire mondta
ZO
zozo
2012 Szept 25 - 22:03
Zebegény is ebben az országban van. 1000 éve Szt. István rosszul döntött, azóta ez az ország mindig alávetett helyzetben volt, s ebben a helyzetben nincs más út, csak egymás kinyírása. Ez pont olyan, mint a Titanic süllyedése: sokan tülekedtek a mentőcsónakokért. Magyar a magyarnak farkasa, meg kell ölni a másikat, hogy te túléld a holnapot. A gyerekeim már elzavartam külföldre, nem sokára én is megyek utánuk. Hajrá, zebegényiek! Tapossátok el egymást egy marék rizsért!
Mire mondta
Támogatók: