Összes komment
CS
csilla
2012 Feb 24 - 20:34
Kedves Ildikó!
Köszönjük a javaslatot, megpróbálunk változtatni, de addig is azt javaslom, hogy használja "A térség hírei" oldal tetején található, az RSS melletti funkciót, és az "Összes" helyett válassza ki a saját települését, akkor csak az Önt érdeklő hírek jelennek meg a főoldalon.
Ha a műsorok, és nem a hírek között szeretné megtalálni a saját településéről készülteket, akkor pedig azt javaslom, hogy a jobb oldalon felül található keresőbe írja be települése nevét, majd a felugró részletesebb keresőben válassza ki a "Videók, Műsorok" lehetőséget.
Köszönjük még egyszer a javaslatot és hogy figyelemmel kíséri honlapunkat!
Üdvözlettel:
a Danubia Tv szerkesztői
Mire mondta
GE
GesiBea
2012 Feb 24 - 18:35
Sziasztok!
Köszönjük az összeállítást, nagyon jól visszaadta a program hangulatát!
Reméljük a résztvevők is jól érezték magukat és jövőre még többen eljönnek.
A szervezők nevében: Gerstmayer Bea
Mire mondta
TM
Tart még a zárt ülés?
2012 Feb 24 - 17:33
Nyolc napja nem kapunk hírt az üggyel kapcsolatban. Itt-ott kiszivárogtatnak egyes képviselők valamit a zárt ülésen történtekből, ami aztán úgy kerül már a harmadik, negyedik emberhez, hogy köszönőviszonyban sincs az "információ" a történtekkel. Valaki álljon már ki a választók elé, és mondja el a "frankót"!!
Mire mondta
LV
Legjobb védekezés a támadás!
2012 Feb 24 - 16:55
Vajon mitől volt a hirtelen megvilágosodás öt év felhőtlen együttműködés után, pont akkor , amikor a testület számon kérte az eddigi döntések végrehajtatását? Vajon ki a jegyző főnöke? Az ő munkáját öt évig vajon kinek kellett volna felügyelni? Vajon miért nem volt előterjesztés? Vajon miért nincs még mindig hivatalos tájékoztatás? Esetleg a zebegényi jegyző is törvényességi kifogást emelhet és nem kedvezne a hivatalos közlemény a későbbiekben??? Arról sem lehet tájékoztatni a honlapon, hogy ki helyettesíti jelenleg a jegyzőt a hivatalban?
Mire mondta
IS
Ister
2012 Feb 23 - 12:45
Olvastam a zebegényi képviselő-testület február 16-ai ülésének kommentjeit. Az egyik kis irás a sakkban a jó áldozati kombinációról szól és a csapda helyzetről. Eszembe jutott, hogy a kombinatív szobi testületi tagok a lemondással lehetőséget adtak a volt polgármesternek a visszatérésre. Annak a polgármesternek, akinek vezetése alatt többek között a nem kellően átgondol, látvány beruházások miatt az önkormányzat rendkívüli módon eladósodott.
Csapdában van a választó: azt már még egyszer nem, és már ezt is megismertük. Mit csináljanak azok a választók, akik az egyik rajongói táborba se tartoznak, mert látják mindkét jelölt helyi közügyekben tett felelőtlen cselekedeteit...Dilemma.
Mire mondta
EC
Evans csel
2012 Feb 23 - 12:18
Rejtély is eléggé jól informált személy benyomását kelti, csak jelzem. Nincs ezzel semmi baj. Azt hiszem azonban, hogy az Üdülőtulajdonos által irottak a rátapintottak a lényegre.
Kérdéskét merül fel, hogy vajon nem érzi úgy az adott ügy előterjesztője a jegyző jelzésekor, hogy ellentmondtak neki ? Legyünk őszinték, nem akként fogja kezelni a jogszabálysértésre történő figyelem felhívást,hogy a jegyző ( akit mindig pályázat útján a Ktv. és az Ötv., valamint képesítési szabályok alapján neveznek ki határozatlan időre ) csak a tisztségéből adódó kötelezettségét gyakorolta. Többszöri törvényességi jelzés, a hibára történő rámutatás, frusztrál ám, dühöt vált ki.
A rendkivüli felmentés eszközével történő élés miatt talán érthető, hogy miért kérdőjeleződik meg ez a döntés. Az előterjesztés talán azért is fontos , mert a felmentésnek okszerűnek, világosnak kell lennie, alkalmasnak kell lenni az indokok megismerésére és az azokkal szembeni védekezésre.
Mire mondta
RE
Rejtély
2012 Feb 22 - 22:24
Tisztelt Üdülőtulajdonos, Ön szándékosan "beszél" mellé!
Én nem azt írtam, hogy egy sima bejelentés nyomós okokra alapul, hanem azt, hogy nyomós érvei voltak a polgármesternek, mivel a testületi tagok többsége elfogadta azokat. Nem tudom, hogy Ön milyen dokumentációra, bizonyítékokra gondol és miért kétli, hogy ezek meglennének, hacsak nem volt jelen azon a zárt ülésen...
Mire mondta
ÜD
üdülőtulajdonos
2012 Feb 22 - 21:19
Rejtélynek, aki szerintem nevet változtatott, mert két hozzászólás szövegei jelennek meg kisértiesen a válaszában.
Hát nem érdekes????
Nagy tévedésekben leledzik, hiszen Ön is nagyon informált lehetne ha ismerné a Kjt. és Ktv. , de legfőkppen az Ötv . vonatkozó paragrafusait. Ilyen ismeretek birtokában nem írná le, hogy egy sima bejelentés nyomós okokra alapul. AZT BIZONYÍTANI KELL!!!! megalapozott, dokumentált, hiteles tényekkel. KÉTLEM, HOGY EZEK A FELTÉTELEK MEGLENNÉNEK .
Mire mondta
RE
Rejtély
2012 Feb 22 - 17:42
Üdülőtulajdonos is nagyon jól informált... Vajon honnan tud ennyit az esetről?
A jegyzőnek - a jogszabályok kellő ismeretében - nem az a dolga, hogy ellentmondjon, hanem, hogy felhívja a figyelmet az esetleges jogszabályt sértő döntésre, majd a képviselő-testület - ennek ismeretében - saját felelősségére meghozza a döntést.
Miért kellett volna a bejelentést előterjesztenie a polgármesternek? Bizonyára oka volt rá, hogy így jelentette be, és a testületi tagok többségének döntése alapján egyértelmű, hogy nyomós érvei voltak
Mire mondta
HE
Herr
2012 Feb 22 - 17:38
T. László!
A felkészültségről szóló dicshimnusz kissé túlzás. Az önös érdekek szinte mindenhol meghúzódnak a döntések mögött. Ez szinte "természetes"!!!!
A személyi ügyeket főszabályként, illetve a helyi SZMSZ szerint zárt ülésen szokták tárgyalni.
Szerintem Ön is kizárta volna a TV nyilvánosságát akkor, ha minimális időt sem kap a "védekezésre" .
Gyanús az is, hogy a polgármester asszony semmiféle előterjesztésre nem hivatkozott, mert ilyet valószínűleg nem tett. Véleményem szerint megfontolandó lenne egy vizsgálat kérése. Ezt annál is inkább tudom ajánlani, mert a kommentezők többsége nagyon is elégedetlen Sinkó Vilmosné tevékenységével.
Mire mondta
ÜD
üdülőtulajdonos
2012 Feb 22 - 16:30
Vélemény ez is...-nek! Egyetértek Valakivel. Ekkora marhaságot én is régen olvastam.
Bátor ember az aki nem hátbatámadja a "JOGSZABÁLYOK KELLŐ ISMERETÉNEK BIRTOKÁBAN ellentmondó" munkatársat,hanem megpróbálja rendezni a véleménykülönbséget. Ez lenne a normális hivatalvezetés. A videóból nyilvánvalóan kiderül, hogy a polgármester asszony semmilyen formában nem készítette elő bejelentését, mert ha ez így történik hivatkozott volna az előterjesztésére.
Jó, hogy említi a pályáztatást. Illő tisztelettel tanácsolom óvakodjanak a Szobon lezajlott jegyzőválasztás forgatókönyvétől. A szóbeszéd szerint törvényességi óvás miatt vizsgálat folyik.
Mire mondta
VA
Valaki
2012 Feb 22 - 14:24
Vélemény ez is-nek! Sajnos úgy látom az Ön számára sem fontos a valóság, csak az ámítás! Ha utána nézett volna, akkor nem ír olyan marhaságot, hogy a jegyző pályáztatás nélkül került oda. Ugyanis azért mert régóta dolgozott ott, még nem azt jelentette, hogy pályáztatás nélkül került oda. Már megint csak a hír számít egyeseknek és nem valóság.
Mire mondta
VE
Vélemény ez is..
2012 Feb 22 - 14:16
Gratulálok Polgármester Asszonynak és a Testületnek.Bátor döntést hoztak és részemről nem kérdés,hogy volt ennek a döbtésnek megfelelő oka is. Az ha valaki régen van egy helyen, még nem indok, hogy ne legyen eltanácsolva. Mégegyszer gratuláció ehhez a valóban nehéz de jó döntéshez. Remélem ha még lesz ujból jegyző Zebegényben akkor ez az állás megfelelően pályáztatva lesz, hisz a volt jegyző pályáztatás nélkül került ebbe a beosztásba és szép hosszú időt elüldögélt kényelmes székében jó fizetéssel és alacsony szinvanalú tevékenységben.
Mire mondta
IL
Ildikó
2012 Feb 22 - 13:37
Szeretném javasolni, hogy azokat a híreket, melyek nem a televízióval közvetlen kapcsolatban álló településekről (Zebegény, Szob, Visegrád, Kisoroszi, Dunabogdány, Tahitótfalu, esetleg Pócsmegyer) szólnak tegyék be egy külön menüpontba, hogy ne foglalják a helyet a kezdőlapon. Nem az anyagok érdekességét és fontosságát cáfolom, de én személy szerint mindig a "saját" programjainkat keresem és csak utána nézem a többit. Így kicsit nehézkessé válik a tájékozódás.
Köszönettel: Ildikó
Mire mondta
LÁ
László
2012 Feb 22 - 09:29
Tisztelt ... Károlyné!
Látom, Ön nagyon tájékozott, nem értem, miért hiányolja a tájékoztatást...
A képviselők külön-külön, a maguk módján igen sokat tesznek a faluért. Ezt nem lehet elvitatni. Bizonyítja, hogy felkészülnek a testületi ülésekre, programokat szerveznek és azokon aktívan részt is vesznek, pályázatot írnak, utána járnak, hol, hogyan lehetne takarékoskodni, mi működik rosszul. Emellett persze hibáznak, rossz döntéseket is hoznak, nem mindig működnek együtt, amikor arra szükség lenne, késve válaszolnak egyes üzenetekre. De az az állítás, hogy önmagukért dolgoznak, messze nem fedi a valóságot!
Másik véleménynek:
A jegyzőnő kérte a zárt ülést, ha nem tette volna, akkor most tudná a falu, mi volt a menesztés oka. Ráadásul, nem csak a polgármester, de a jegyző véleményét is megismerhettük volna közvetlenül.
Mire mondta
KG
Kosztek Gabi
2012 Feb 21 - 22:06
Már a facebookon is szóvá tettem, de ide is beírom:
Nem vagyok méregzöld, de nem értem miért kellett a telet azzal búcsúztatni, hogy a Dunát tovább szennyeztétek? Mert a fotón kétségtelenül látványos bedobált lufik, bábuk, ilyesmik pár kilométerrel lejjebb már csak a folyót szennyező szemét volt. Nem elég siralmas egy-egy árhullám után a partot beterítő hulladék látványa? Muszály még nekünk is növelni?
Mire mondta
ÁI
Ács Istvánné
2012 Feb 21 - 18:21
Miért nem tudom megnyitni a videót?
Mire mondta
..
...Károlyné
2012 Feb 21 - 13:15
Értünk dolgoznak? Ezek? Kedves László Ön nagyon téved. Önmagukért dolgoznak. Igaza van az előttem szólónak, hogy péntektől annyival sem tiszteltek meg, (ezen nem csodálkozom) hogy ilyen fontos ügyben tájékoztassák a lakosságot néhány sorban.
Az igazi indokaik a következők:
-elégedetlenek a jegyzőnő munkájával. (azért mert néhány döntésüket jogilag megkérdőjelezte.)
-a gyerekeit kivette a zebegényi egyre színvonaltalanabb iskolából.
-már nem úgy táncolt a jegyzőnő, ahogy ezt a Sinkóné elvárta volna.
Mire mondta
MV
Másik vélemény
2012 Feb 21 - 09:01
Péntek óta annyira sem méltattak bennünket, hogy néhány sorban tájékoztassanak legalább a hivatalos honlapon a jegyző menesztésének tényleges okáról. Ennyit az értünk dolgoznak elméltről , az öntudatról és a képviselői brigádmozgalomról!!
Mire mondta
LÁ
László
2012 Feb 21 - 07:39
Zoltán, ennyire nem tragikus a helyzet. Még azt sem tudjuk, miért szavaztak így a képviselők a jegyző menesztésére. Szerintem egy mondatban nem lehet egy képviselő vagy polgármester céljait összefoglalni. Ez summázhatja, de el is ferdítheti, vagy teljesen eltévesztheti a valóságot.
Helyi politika kérdőjelekkel hozzászólásához:
Miért "mindenáron hatalmon maradni" jelenség az, ha valaki kitölti azt az időt, amelyre megbízást kapott a választóktól? Aki ennek ellenkezőjét teszi, nem a választóit csapja be? Úgy vélem, a megválasztottak feladata az, hogy legjobb belátásuk szerint helytálljanak azon a poszton, ahol vannak. A legkönnyebb az akadályokat megtapasztalva felállni. Most a munka ideje van, nem a politizálásé, választásé. Hagyják már őket, hadd dolgozzanak értünk!
Mire mondta
ZO
Zoltán
2012 Feb 21 - 00:09
A képviselő testület harmatgyenge.
Úgy táncolnak ahogy a Sinkóné fütyül.
Még mindig nem értjük kinek jó ez a testület.
Semmit nem tettek. Csak az iskola igazgató munkáját akadályozták.
Kirugatták a Sinkóné javaslatára a jegyzőnőt.
Az egyháznak most már bele kellene szólnia a falu történéseibe.
Bizonyítvány:
Ferenczi Ernő alpolgármester feljebb akar lépni. (Bele fog bukni,mert sokan nem hisznek neki. Sokakat megvezetett a menedzser dumájával)
Faludiné a boltját védi mint képviselő.
Csókéné a befolyásával a cserkészeket támogatja.(A lányai cserkészvezetők)
Bernáthné Laura képviselő asszony a falu új lakóit célozta meg és az ő támogatásukkal kíván polgármester lenni. (De jó lenne.)
Kórusz Bea érdekelt abban, hogy képviselő maradjon.
Pásztor László képviselő urat folyamatosan megvezetik és kihasználják egyesek a testületből.
Ha nem oszlatja fel magát a képviselő testület minőségi többséggel akkor Zebegény víz alá merül.
Mire mondta
ZO
Zoltán
2012 Feb 21 - 00:07
A képviselő testület harmatgyenge.
Úgy táncolnak ahogy a Sinkóné fütyül.
Még mindig nem értjük kinek jó ez a testület.
Semmit nem tettek. Csak az iskola igazgató munkáját akadályozták.
Kirugatták a Sinkóné javaslatára a jegyzőnőt.
Az egyháznak most már bele kellene szólnia a falu történéseibe.
Bizonyítvány:
Ferenczi Ernő alpolgármester feljebb akar lépni. (Bele fog bukni,mert sokan nem hisznek neki. Sokakat megvezetett a menedzser dumájával)
Faludiné a boltját védi mint képviselő.
Csókéné a befolyásával a cserkészeket támogatja.(A lányai cserkészvezetők)
Bernáthné Laura képviselő asszony a falu új lakóit célozta meg és az ő támogatásukkal kíván polgármester lenni. (De jó lenne.)
Kórusz Bea érdekelt abban, hogy képviselő maradjon.
Pásztor László képviselő urat folyamatosan megvezetik és kihasználják egyesek a testületből.
Ha nem oszlatja fel magát a képviselő testület minőségi többséggel akkor Zebegény víz alá merül.
Mire mondta
HP
Helyi politika kérdőjelekkel??
2012 Feb 20 - 23:57
A politika egyik ága a MINDENÁRON HATALMON MARADNI politika. Ez a politika időnként áldozatokat követel és nem válogat az eszközeiben. A MINDENÁRON HATALMON MARADNI politikai csoportosulás tagjai akkor tudnak hatalmon maradni, ha akad egy vezérük, aki a többinél is jobban félti hatalmasságát. Ez a vezér képes arra , hogy úgy mozgassa a MINDENÁRON HATALMON MARADNI politika HELYI HATALMASSÁGAIT, mint a MARIONETT BÁBUKAT. Bizony nem könnyű feladat úgy mozgatni a helyi MARIONETT BÁBUKAT, hogy közben elégedetten azt érezzék, hogy ők írják az előadás forgatókönyvét. Miközben az egyik településen zajlik a bábelőadás , addig a másik településen talán még időben észbe kaptak, egységesen léptek fel és már 2013-ra készülnek. Sok sikert nekik a közelegő képviselő-testületi választáshoz!
Mire mondta
ÁH
Ámokfutás hiteltelen
2012 Feb 20 - 21:05
Egy szót sem hiszek Ámokfutás írásából. Általánosságokat fogalmaz meg, amikre nem lehet érdemben válaszolni. Az egész egy hiteltelen, helyesírási hibákkal teli rágalomhalmaz, ami semmire sem jó, csak arra, hogy saját magát lejárassa!
(Mindezt név nélkül teszi, ezért csak egy buta, álnév mögé bújt bajkeverő írásain bosszankodhatunk.)
Mire mondta
ÜD
üdülőtulajdonos
2012 Feb 20 - 20:53
KommentekKommentek Új ohzzászólásÚj hozzászólás
üdülőtulajdonos (vendég) 2012.02.20. 20:43
Hát az Önök képviselő-testületi működésére ép eszű ember nem mondja, hogy ez megfelel a helyi demokráciának. A fiatal alpolgármester bontogatja szárnyait és "lőtt is egyet". Jó lesz a Polgármester Asszonynak felkészülnie arra, hogy Zebegényben is megtörténhet a minősített többséggel történő önfeloszlatás.
Mire mondta
ÜD
üdülőtulajdonos
2012 Feb 20 - 20:43
Hát az Önök képviselő-testületi működésére ép eszű ember nem mondja, hogy ez megfelel a helyi demokráciának. A fiatal alpolgármester bontogatja szárnyait és "lőtt is egyet". Jó lesz a Polgármester Asszonynak felkészülnie arra, hogy Zebegényben is megtörténhet a minősített többséggel történő önfeloszlatás.
Mire mondta
ÁZ
Ámokfutás Zebegényben?
2012 Feb 20 - 14:53
Sinkó Vilmosné Polgármester Asszony egy évtizedes képviselői vagy polgármesteri tevékenységével lefejezte Zebegény szellemiségét.
Először kivette a részét, hogy a zebegényi tanárok,ovónők egy része elmeneküljön Zebegényből. Utána következett az előző ciklusban 9 képviselővel a konfliktusai.Lemondtak egy cikluson belül. Ő nem volt hibás hanem a másik 9 ember.Ez lett mindig publikálva. Most azzal a jegyzőnővel tolt ki akivel az elmúlt 5 évben együtt voltak mindenben. Ki kell mondani: Sinkó Vilmosnét ha tovább hagyják ámokfutásában a falut tönkre fogja verni.Képviselők, álljanak fel 4 fővel tehát minősített többséggel ugyanúgy mint azt Szobon is megtették a képviselők. Még mindig nem késő felállni tisztességesen vagy a ciklus végéig húzni az időt és visszafordíthatatlan problémákat okozni a falunak. Isten óvja Zebegényt Sinkó Vilmosné polgármester asszonytól.
Mire mondta
EC
Evans csel
2012 Feb 20 - 09:45
„….A kombináció a sakkjátékban bizonyos helyzetek kihasználása érdekében tett kényszerítő erejű lépéssorozat…… Leginkább azok a kombinációk vonzzák a sakkrajongókat, amelyek áldozatok révén valósulnak meg. …..Amikor nagyobb értékű figurát ajánlunk cserébe kisebb értékűért, akkor azt mondjuk, hogy áldoztunk. A kombináció nagyon hasonlít a csapdához. A különbség a kettő között, hogy a csapda nem kényszerítő erejű…..”
Én jobban szeretem az életben, ha nyíltan, a legegyszerűbb sakkműveletét használjuk a "megtámadja-megvédem" . Az áldozati kombinációt , a sakkjáték művészi formáját, hagyjuk inkább meg arra az esetre , mikor a szabadidőnket az ész társasjátékkal múlatjuk. Már csak azért is, mert ami konkrétan történt, az nem játék. Hanem valakinek a szakmai életpályájáról szól, s e mellett még jobban leegyszerűsítve, a következő havi elmaradt illetményéről.
( Az általam idézettek és egyben Egy sakkrajongó ! kommnetjének mondatainak a kútfője: Chess sweets - Sakk csemege. Mert így a korrekt, még egy név nélküli kommentben is.)
Mire mondta
BO
Boszorkányüldözés
2012 Feb 20 - 09:00
Sinkó Vilmosné Polgármester Asszony egy évtizedes képviselői vagy polgármesteri tevékenységével lefejezte Zebegény szellemiségét.
Először elintézte, hogy a zebegényi tanárok,ovónők egy részét elzavarta Zebegényből. Utána következett az előző ciklusban 9 képviselővel a konfliktusai.Lemondtak egy cikluson belül. Ő nem volt hibás hanem a másik 9 ember. Most azzal a jegyzőnővel tolt ki akivel az elmúlt 5 évben együtt voltak mindenben. Ki kell mondani:Ha Sinkó Vilmosnét tovább hagyják ámokfutni a falut tönkre fogja verni.Képviselők, álljanak fel 4 fővel tehát minősített többséggel ugyanúgy mint azt Szobon is megtették. Isten óvja Zebegényt Sinkó Vilmosné polgármester asszonytól.
Mire mondta
ES
Egy sakkrajongó! (Vendég)
2012 Feb 19 - 22:53
A sakkban a jó áldozati kombinációban az ellenfél akár elfogadja az áldozatot, akár kitér előle, a kombináló fél kitűzött célja mindenképpen megvalósul.
Mire mondta
Támogatók: